Autor
Rapaille, Gilbert C.
Paprocki, Rafał Tłumaczenie
Tytuł
Kod kulturowy : jak zrozumieć preferencje współczesnego konsumenta, motywacje wyborców czy zachowania tłumu
ISBN
978-83-8087-814-3 (oprawa miękka) : zł 54,90
Miejsce wydania
Warszawa :
Objętość
367, [1] strona ;
Seria
Psychologia Biznesu
Hasła przedmiotowe
Konsumenci
Informacje dodatkowe
Tytuł oryginału: The culture code : an ingenious way to understand why people around the world live and buy as they do.
100
%a Rapaille, Gilbert C.
245
%a Kod kulturowy :
%b jak zrozumieć preferencje współczesnego konsumenta, motywacje wyborców czy zachowania tłumu /
260
%a Warszawa :
%b MT Biznes,
%c 2019.
300
%a 367, [1] strona ;
%c 22 cm.
490
%a Psychologia Biznesu
500
%a Tytuł oryginału: The culture code : an ingenious way to understand why people around the world live and buy as they do.
650
%a Nawyki konsumenckie
650
%a Percepcja społeczna
650
%a Zachowania wyborcze
700
%a Paprocki, Rafał
%e Tłumaczenie
920
%a 978-83-8087-814-3 (oprawa miękka) : zł 54,90