okładka zastępcza

Kod kulturowy : jak zrozumieć preferencje współczesnego konsumenta, motywacje wyborców czy zachowania tłumu

Rapaille, Gilbert C., Paprocki, Rafał Tłumaczenie, MT Biznes

Rok wydania: 2019.

Konsumenci, Kultura narodowa, Nawyki konsumenckie, Percepcja społeczna, Zachowania wyborcze, Opracowanie

dostępne:

2 z 2

Autor
Rapaille, Gilbert C.
Paprocki, Rafał Tłumaczenie
MT Biznes
Tytuł
Kod kulturowy : jak zrozumieć preferencje współczesnego konsumenta, motywacje wyborców czy zachowania tłumu
ISBN
978-83-8087-814-3 (oprawa miękka) : zł 54,90
Miejsce wydania
Warszawa :
Wydawnictwo
MT Biznes,
Rok wydania
2019.
Objętość
367, [1] strona ;
Rozmiary
22 cm.
Seria
Psychologia Biznesu
UKD
366.1
316.7
Hasła przedmiotowe
Konsumenci
Kultura narodowa
Nawyki konsumenckie
Percepcja społeczna
Zachowania wyborcze
Opracowanie
Informacje dodatkowe
Tytuł oryginału: The culture code : an ingenious way to understand why people around the world live and buy as they do.
020
%a 9788380878143
080
%a 366.1
080
%a 316.7
100
%a Rapaille, Gilbert C.
245
%a Kod kulturowy : %b jak zrozumieć preferencje współczesnego konsumenta, motywacje wyborców czy zachowania tłumu /
260
%a Warszawa : %b MT Biznes, %c 2019.
300
%a 367, [1] strona ; %c 22 cm.
490
%a Psychologia Biznesu
500
%a Tytuł oryginału: The culture code : an ingenious way to understand why people around the world live and buy as they do.
650
%a Konsumenci
650
%a Kultura narodowa
650
%a Nawyki konsumenckie
650
%a Percepcja społeczna
650
%a Zachowania wyborcze
655
%a Opracowanie
700
%a Paprocki, Rafał %e Tłumaczenie
710
%a MT Biznes
920
%a 978-83-8087-814-3 (oprawa miękka) : zł 54,90

Dostępne egzemplarze

1.
Numer inwentarzowy: 9596
Sygnatura: 316
Status: Do wypożyczenia
2.
Numer inwentarzowy: 9597
Sygnatura: 316
Status: Do wypożyczenia